Kanada'nın en büyük şehri Toronto ve çevresinde geniş testleri ile 5GT gerçek karakterini keşfetmek için yola çıktık. Aşağıdaki makalede, hem nesnel ve öznel 5GT DNA çözülmeye değer 6 anahtar parçayı bulacaksınız. Yarış pistinde devam aldıktan sonra, bizim 5GT bir fotoğraf çekimi için poz verdi. Kamera flaşı merceklerini temizlendikten sonra, Toronto, Ottawa, Kanada'nın başkenti manzaralı bir yolculuğa çıktık. Kapsamlı bir test sayesinde, bu yeni BMW başarı sağladı. Direksiyonuna oturmak için okumaya devam edin.
Günlük Sürücü olarak Gösterimler:
Direksiyonuna ilk andan itibaren rahat bir şekilde taşımak için bu BMW görevinin farkında. Tipik BMW modası, iç ergonomi çok yüksek kontrol ve düğmeleri, ellerinizi tam olarak nereye düşecek belli.Konfor ötesinde yüksek teknoloji olanaklar etkileyici , hepsi bir sürüş deneyimini daha rahat, bilinçli ve keyifli hale getiriyor.
"Bir lüks otomobil ..."
Örneğin canlı heads-up display (HUD)u ele alalım. resimde gösterildiği gibi, Sanki savaşçı bir jet gibi, bilgiye, önümüzdeki yoldan gözlerinizi çıkarmadan ulaşılabilir. Bir projektör çizgi panelinin arkasında yer alıyor ve bilgileri ön cam ve gözlerinin içine yansıtıyor.Bilgi, araç hızı, yönü, yakıt uyarıları, ve navigasyon yönleri de dahil olmak üzere, çok çeşitli HUD ile görüntülenebilir. Bu, navigasyon yöne doğru! Bu, sizi daha fazla uyanık tutmakiçin gerçekten bir fark yapıyor ve kontrolü basit bir teknoloji.
Fildişi beyaz Dakota deri çoğu yüzeyini kaplayan ahşap kaplama ahşap, alüminyum ve kalanı yüksek kaliteli plastik.
X5 ve 5 serisi sedan arasında bir yerde sürüş yüksekliği, ön ve arka koltuklar hem giriş ve çıkış zahmetsiz. Terk etmek istemeyeceksiniz. Aşağı yenerek sıcak güneşi ile öğleyin, otomatik pencere ekranları, serin ve rahat tutuyor. Gün geceye dönüyor sonra, ortam kabin aydınlatması, çok rahat, kaliteli bir atmosfer yaratıyor.
BMW'nin 5GT fonksiyonlarına gelince gerçekten etkileyicidir. 5GT arka depolama kapasitesi aşağı katlanabilir sandalye ile 1.700 litre, parsel, bakkal ve malların bir inanılmaz miktarda taşınması demek.Bu alanı X5 in Kullanıcı depolama hacminin sadece 50 litre kısa olduğunu düşünün, ve görebilirsiniz, ne kadar pratik, bu araç gerçekten. Katlama ve arka koltuklar yükselterek basit ve biraz çaba gerektiriyor.
"... Ortam kabin aydınlatması, çok rahat ve bir üst sınıf atmosferi yaratıyor."
Uygulamada, bu delikten büyük nesneleri yerleştirmek için daha hassas gerektiği gibi küçük bir arka kapak oluşunun daha az yararlı olduğu görülüyor. Her iki şekilde de, tek dokunuşlu düğme operasyonu yükleme çok basit.
Hafifçe yükseltilmiş sürüş yüksekliği, görünürlük iyidir; kolayca küçük bir araba çatısı içinde, önde ve zaman zaman yolda görmek mümkün olacaktır. Arkaya görünürlük C-sütunları tehlikeye, ancak mükemmel bir arka park mesafe kontrolü ile yedekleme ekran 5GT kolay bir görev manevra yapar.
Trafik koşulları ile yorgun ve biraz da genel olarak stresli - Toronto meşgul sokaklarında, hayal kırıklığına uğramış olmak kolay. Neyse ki, ben, ağır trafikte 5GT sürüş sırasında eski dayatmalar herhangi bir deneyimi yoktu. Açık, şık iç, rahat hissettiren, navigasyon sistemi, kursa devam ediyor, ve hi-fi ses sistemi, müzik akan tutar. Aniden Toronto trafik o kadar da kötü görünmüyor.
"Bu kadar güç ile, kendinizi bu konuda rampanın üst kısmında frenleme yaparken bulabilirsiniz."
Mükemmel ses yalıtımı, şehir trafik karmaşasının izolasyonu sağlar.Sadece geniş, panoramik bir ay çatı ile açık honks, sirenler, şehir sokaklarını çevreleyen kazıcılarla duyuyorum. Ayın çatı konuşan, hem ön ve arka yolcular için gerçek bir tedavi. Kapsayan yolcu bölmesinin hemen hemen tüm uzunluğu, kabin açık, hafif bir duygu katıyor.
Son olarak bir on-rampa ulaşmak nasıl 5GT için güç çağrısına yanıt veriyor mu? 400 hp ve 450 ft-lb tork gelişmiş bir 4,4 litre twin-turbo V8 türetilen yanıtlar. Bu kadar güç, kendinizi bu konuda rampanın üstündeki fren bulabilirsiniz.
5GT genel tempo rahat olsa da, kesinlikle herhangi bir sürüş talep uyarlayabilirsiniz. Belki de trafik yoluyla almak için acele konum veya bir kaç köşe bölmek dürtü hissediyorum. 5GT net, kusursuz yol tutuşu ile ödüllendirecek. Adaptif süspansiyon kontrol damperleri pekiştirmek ve trafik ile 5GT konu yardımcı olabilir. Virajda drama, düz ve tamamen ücretsizdir.
"Bu arabanın çok yönlü doğası, bir yüzünü daha gösteriyor: inanılmaz performansı"
İleri teknolojiler bir güç karışımı için izin ve verimlilik. 550i GT şehir / otoban elde yakıt tüketimi sırasıyla 14.4 / 9.1 L/100km değerleri.550i GT ile bizim zaman içinde bu rakamlar maç başardık.
Bütün yuvarlak, bir günlük sürücü olarak 5GT güvenmek bir zevkti. Hatta en bayağı getir götür işlerini keyifli geziler oldu - ya da en azından gezi ve geri.
Parçaları Toplamından Daha fazlası mı?
BMW'nin 5GT konum ne olursa olsun karayolu kaldırmak ve aklın hoş bir çerçeveye yerleştirmek için özel bir yeteneği vardır. 5GT her özelliği ve yüzey, maksatlı, rahat ve sakinleştirici.
Bazı araba belirli şekillerde kurulabilir seviyorum. Ferrari, kendi redline baş-vurarak başlattı olmalıdır.Rolls-Royce motorcars (Ghost hariç), duruş ve incelik ile, sorunsuz bir şekilde yönlendirilmesi gerekir.BMW'nin 5GT savored seviyor. Kıvrımlı bir dağ yolu bulmak için koaksiyel olacak - ama daha sonra her an sayısı, çevre güzelliği iliklerine, yavaş yavaş sürücü teşvik.
"Karanlıkta farları daha güzel gözüküyor"
5GT birkaç gün sonra, onun gerçek kişiliği ortaya çıktı. Bu, sizi memnun etmek için isteyen bir araba. Misafirperver bir akşam yemeği ev sahibi gibi her zaman evde, daha konforlu, daha rahat ve daha fazlasını yapmaya çalışıyorum, sizin sadık bir arkadaştır.
Ağır silah paketi var mı? Sizin için onun kapısının kalkacaktır. Bazı müzik ruh hali içinde? 16 hoparlör ve 2 subwooferlar sahne alacak. Bazı taze, açık havada sürüş kadar hissediyor musun? Panoramik cam tavan, büyük mavi gökyüzü, yukarıda açılır. Tango için Zaman? 5GT keskin kullanım ve mükemmel dengesi ile "dans".
"Bu pratik bir lüks otomobil ..."
Hızlı sürücü tamamen rahatlamış iken mümkün müdür? Aşağıdaki segmentinde bu soruya cevap bulacaksınız.
Mosport Bir Tur:
Tabii ki, günün sonunda, 5GT bir BMW. Inanılmaz bir performans: Bu araba çok yönlü doğası, bir daha yüzünü gösterir. Her BMW yerleşik bir spor otomobilin performansı, gücü ve dinamik bir yetenek.
5GT pratiklik ve yardımcı tasarımcıları performans üzerindeki tehlikeye sahip olduğuna inanarak sizi kandırabilir. Bu araba Schumacher'in ailesi tarafından sahip olunan olduğunu düşünüyorsanız - Bu bir "aile otomobili" ve haklı olurdunuz düşünebilirler.
"Hız çizgi boyunca soldan sağa hızölçer salıncaklar gibi çok hızlı bir şekilde oluşturuyor."
Biz Kanada'nın önde gelen parkurları, Mosport Uluslararası Yarış Pisti BMW 550i GT getirdi. Yüksek Kuzey Amerika'da en hızlı yarış pistleri biri olarak alkışlanan, aslında, dünyanın en hızlı devreleri, Kanada Formula 1 Grand Prix ev kez oldu.
Ayar, "spor artı" ayarı uyarlanabilir süspansiyon değişir. Somut bir farkı hemen fark edilir, amortisörler firma olmak ve yol yüzeyi koltuk ile daha net hissedilir.
Daha önceden 5GT mükemmel bir denge olduğunu ifade etti ve bu bir abartma değildir. 49.8 oranı: Ağırlık 50.2 kusursuz bir ön ve arka akslar arasında dağıtılmış. 5GT nispeten ağır bir boş ağırlığı 2240 kg (4938 lb) olmakla birlikte, ağırlığını çok iyi gizler.
İlk köşe yaklaşırken, 5GT, etkileyici frenleme performansı görüntüler ve tur sonra tur yapmaya devam ediyor. Köşe Fren Kontrolü (CBC), fren destek sistemi, Fren solmaya tazminat, Fren ön kurutma, Dinamik Fren Kontrolü (DBC) ve Elektronik Fren Gücü Dağılımı (EBD) 5GT istihdam birkaç fren teknolojileri, hepsi tutarlı sağlamak için bir araya , güçlü frenleme kuvveti.
Köşe girişi hızlı teslimi ile gerçekleştirilir; direksiyon girdilerin doğru apeks aluminyum çift salıncaklı ön süspansiyon salıncaklar burun olarak hemen hissedilir. Orta köşesinde, 5GT çıkmak için güç hazır, dengeli ve nötr hissediyor. Sadece onun sınırlarına doğru itilir 5GT sergi herhangi bir savrulma, bu dengeli taşıma gibi büyük bir araba etkileyici.
"... Olsa oyulmuş bir kaya gibi sağlam."
Köşe çıkış piyasaya sürülecek hazır tork 400 hp ve 450 lb-ft ile patlayıcı. Sınırlandırılmasına ve Grand Tourismo üzerine hem biraz çömelme, düzleşir Geniş arka tekerlekler . Hız oluşturur çizgi boyunca soldan sağa hızölçer salıncaklar gibi çok hızlı. Sıfırdan 100 km / h (62 mph) 5,7 saniyede ulaşır ve sonunda hız göstergesi 240 km / h (149 mph) en yüksek hızda işaret eder. Hızı, iş yerinde 5GT süspansiyonu istikrar hissetmek mümkün konum oluşturur - sanki bir kaya kesme sağlam . Yüksek hız, sadece otoyol üzerinde yetiştirilen araba ortak güven veren bir duruş hiç sinirlilik mevcut bulunmaktadır .
"... 5GT,Yeni bir segmente imza atıyor."
Sert frenler ve zaten başka bir tur zamanı! Araba sonra Araç mavi bayraklı ve bu büyük, pratik bir "aile otomobili" tarafından kabul parça alıştırma birkaç BMW spor otomobiller de dahil olmak üzere!
Bu arabanın genel kanının yanlış olduğunu olabilir mi? Mosport eski Grand Prix parça birkaç tur sonra, bir şey çok açık hale gelir: Bu bir sürücü araba.
Kabin, hız ve yol tutuşu, belirli bir düzeyde sakin ile yarış pisti kavurucu bile yayılıyor. Sahne bulanıklıklar gibi, hala rahat hissediyorum. Aynı destekleyici koltuk hala tutan, aynı ses yalıtımı kabin kısar, aynı panoramik ay çatı açık, havadar bir duygu katıyor. Bu hız ile pratik bir lüks otomobil, errands çalıştırın daha mutlu bir performans otomobili. "Pratik Atlet."
İki Saat Tur:
Tanım olarak "Gran Turismo", 5GT açık yolda hızlı bir şekilde adım yakaladı. İtalyanlar, yüksek hız, konfor, uzun mesafeleri kapsayan yeteneğine sahip yüksek performanslı bir lüks otomobil olarak Gran Turismo tanımlanır. Gran Turismo Erken örneklerini 1948 Ferrari 166 Inter yer alacak.
BMW küstahça eski egzotik dört-koltuklu spor otomobillerin ile eşanlamlı bir tabela ile bu geri eğik 5 serisi etiket oldu mu? Hiç değil, aslında 5GT, onlarca yıl önce bu segmentte tanımlanan hızlı ve rahat bir İtalyan araba bir iltifat bahsetmemek mümkün değildir.
"Sessiz izolasyon yapılır karayolu boyunca Seyir zahmetsizdir."
Sessiz izolasyon yapılmaktadır olarak karayolu boyunca Seyir zahmetsizdir. Lastik, rüzgar ve motor gürültüsü kabin içindeki hemen hemen kapatılır. 0.32, kaygan bir sürtünme katsayısına 5GT sessizce verimliliği ile hava kesti yardımcı olur. Büyük görünürlük, ağaçları, çiftlikler, tarlalar ve evler ile uçmak gibi eğlenin tüm yolcuların tutar.
BMW'nin ZF viteste seyir ederken 8 vitesli otomatik şanzıman düşük motor hızlarında tutar inşa etti. Çağrısında zaman, motor ve şanzıman gaddarlığı ile bu Gran Turismo yolda başlatabilirsiniz her 400 beygir gücü için bir ivme aramak için yanıt. Pas manevralar hızlı ve güvenli bir şekilde tamamlanır.
Yolun virajlı olunca, 5GT oyun oynamak çok daha fazladır. Atletik yan, Gösterilen hızla spor rolünü içine adım ve çevik hareket eder ve BMW güç ile tüm yolcular memnun. Sadece spor moduna dinamik süspansiyon kontrol anahtarı ve keyfini çıkarın. Trenlerinden kim ihtiyaç duyar? Çocuk başka bir curvy yol bulmak için eşya.
Yolculuk için konfor ayarı, dinamik süspansiyon kontrolü tuttu. Bu yol düzensizlikler batırılmış ve HUD birlikte, gökyüzü, engebeli yollarda bir araba değil, bir jet pilot gibi hissediyorum.
Direksiyonun sol tarafında seyir kontrolü ayarlamak için başparmak düğmesi. Bu çok fonksiyonlu düğmesi seyir hızı artırmak veya azaltmak için yukarı ve aşağı değiştirir ve. Hafifçe dokunursanız, seyir hızı 1 km / saat 'lik artışlarla değiştirebilirsiniz Daha fazla düğmesine basarsanız, ya zor hızlandırmak ya da gerektiğinde araç hafifçe fren motoru üzerine arayabilirsiniz, tüm sürüş girişleri direksiyon yapılır ayaklarınızı rahatlamak izin gibi bu uzun mesafe sürüş için paha biçilmez kanıtlıyor tekerlek.
"Biz gökyüzünü, engebeli yollarda araba ile değil, bir jet pilot vardı."
Arka koltuklar, birinci sınıf bir deneyim tedavi edilir. Bu arabanın arka konfor, lüks ve uzay için ön rakip. Arka koltuklar, ön ve arka elle ayarlanabilir, ya da ideal kestirirken konumuna recline olabilir.Arka boşluk payı, 6 ft üzerine yolcular için bile mükemmel ve panoramik ay tavan gerçekten turne deneyimini ekler. Çift arka iklim kontrolü, temperli ve arka koltuk DVD ekranları herkes genç yolcu bile uzun yolculuklarda meşgul tutuyor.
Toronto, Ottawa, Kanada'nın başkenti yollarda navigasyon gibi, BMW'nin 5GT turne cesaret belli oldu.Biz, tazelenmiş, enerjik ve keşfetmek için hazır hedefe geldi. Gran Turismo: Bu BMW gururla rozeti takıyor.
Sığır nerede? Çekinmediler ve Quibbles:
Direksiyonuna yaklaşık iki bin kilometre ilerledikten sonra, biz sadece iki küçük şikayetleri görememesi.
Her şeyden önce, biz BMW panoramik ay-çatı pop-up rüzgar saptırıcı, 50 km / h (31 mil) hava mesh-ekran üzerinden geçerken üzerindeki hızlarda tiz bir ıslık üretir bulundu. Biz örgü ekran, cam, diğer yukarıda açık katmanlı bir iki büyük levha arasında kendi yolunu bulmaya hata veya enkaz önlemek için tahmin. Notu, BMW'nin standart boyut ay-çatı başarıyla rüzgar gürültüsü kısar ve yüksek hızlarda bile, buffeting engeller taraklı plastik saptırıcı sahiptir.
Sonra, biz biraz koltuklar arasında elektrik el freni harekete bir düğmeye bulmak için hayal kırıklığına uğradılar. James Bond bize kötü adamlar kaçarken, 180 gerçekleştirmek için basıldığında ne yapacağını merak ediyor. Zaman geri kalanı kullanımı çok rahat ve basit bulundu. Biz sadece bu 'el' sol 'el freni'
"Bu BMW gururla onun rozeti takıyor. Gran Turismo"
Bunlar son derece kritik gözleri BMW 5GT genelinde penye sonra iki çok küçük şikayetleri bulundu. Bizim quibbles önemsizliği 5GT gerçekten ne kadar iyi düşünülmüş olduğunu gösteriyor.
BMW'nin 5GT kendini pek çok farklı yetenekleri ile parlak bir araç olduğunu kanıtlamıştır. 5GT olsun, size en yakın yarış pisti, yoğun bir otopark braving otoyolda seyir veya çizerek, güven ve rahat bir konfor bir hava tutar.
BMW'nin etkileyici programı ve spor otomobil performansını Bu karışımı, onun başlığını kazanır "Pratik Atlet."
Sadece bu kitabın kapağı ile yargıç yok.
Numaraları:
Taban Fiyat (Kanada Doları MSRP): ABD doları 79.600
Ağırlık: Boş ağırlığı 2240 kg (4938 £) Ağırlık dağılımı% 50.2 Ön /% 49,8 Arka
Motor Özellikler: 4.4 Litre Ters-Akış Twin-Turbo V-8 (N63) 400 hp @ 5.500 dev / 450 ft-lbs @ 1750 rpm 91 hp / L
Gövde / Süspansiyon / Sürüş Düzen: Uzunluk Genişlik Yükseklik (4999 / 1901 / 1559 mm), Ön Alüminyum Çift Wishbone / Arka Alüminyum Çok Link Süspansiyon, Ön Motor / RWD
Performans: 0-100 km / s (0-62 mph) 5.7 sn Son Sürat 240 km / h (149 mph) Ağırlık Oranı elektronik olarak sınırlı, Güç 12,3 kg / hp
Yakıt Tüketimi: 14.4 / 9.1 l/100 Şehir / Otoyol kilometre km (16.3 / 25.8 mpg), 0.32 katsayısı (Cd) sürükleyin
Ağırlık: Boş ağırlığı 2240 kg (4938 £) Ağırlık dağılımı% 50.2 Ön /% 49,8 Arka
Motor Özellikler: 4.4 Litre Ters-Akış Twin-Turbo V-8 (N63) 400 hp @ 5.500 dev / 450 ft-lbs @ 1750 rpm 91 hp / L
Gövde / Süspansiyon / Sürüş Düzen: Uzunluk Genişlik Yükseklik (4999 / 1901 / 1559 mm), Ön Alüminyum Çift Wishbone / Arka Alüminyum Çok Link Süspansiyon, Ön Motor / RWD
Performans: 0-100 km / s (0-62 mph) 5.7 sn Son Sürat 240 km / h (149 mph) Ağırlık Oranı elektronik olarak sınırlı, Güç 12,3 kg / hp
Yakıt Tüketimi: 14.4 / 9.1 l/100 Şehir / Otoyol kilometre km (16.3 / 25.8 mpg), 0.32 katsayısı (Cd) sürükleyin
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder