2 Eylül 2011 Cuma

BMW Deneyimler


Biz bütün deneyimli 'o an' bir zaman hala duruyordu ettik. Direksiyonuna saat ve mil binlerce otomotiv mutluluk periyodik anları sıçramalı ve orada hızlı araba bizi çeken bir cazibe yatıyor. Araba olasılıkla aşk, bu taşı anlar üzerine inşa edilmiş, ve bu akılda düşkün anıları ile direksiyonun arkasında başka bir boğuşma bekliyoruz.
Büyülü sürüş deneyimleri aralığı arka yol Blitz, yarış pisti öfke yolculuğa ilk tarih mizah çılgınca değişir, anne-in-law zafer geri ödeme damalı bayrağı, polis kovalama drive-thru restoran şaka. Ama günün sonunda iyi zamanlar bir portföy, kalp ve zihin tonoz kaydedilir deneyimi ne olursa olsun. Özünde, bu anılar, araba sürüş ve sonraki aşk sevgi tanımlar.
Şimdi hepimiz kamp ateşi etrafında topladıktan sonra, viski ve iyi bir zaman hikayeleri rulo patlak izin süresi bulunuyor. Bu benim kökenli olduğu için, bu ilk öykü anlatmak için benim sıram varsayalım, işte gidiyor ...

Çok keyifli bir yıl sonra, Bölüm sevgili E30 ile yollarını zamanı gelmişti. Yuvarlak metal ve kauçuk tür onun sol olduğunu, eski bir ayakkabı. Jantlar ve lastikler için bir seri ilan yazdıktan sonra, bir tür genç bir adam, satın almak için benimle temasa geçti.
Büyük yolların kabarık ve beyaz bırakarak, randevu saatinden önce yalnızca birkaç saat içinde yuvarlanıp blustery kar fırtınası Kanada Kuzey, kışın ölü. At 'T eksi 5, parlak kırmızı bir E30 325iX dar laneway aşağı ışık atma benim driveway içine yuvarlandı. "Ben 'em götürürüz" diye onaylayarak bir kenarı etrafında elini sürme dedi. Biz arabasının içine benim E30 son dört kalıntıları yüklenir ve onun cüzdan biraz daha hafif, direksiyonun arkasında geriye doğru sıçradı.
Tabii ki, iki gerçek araba meraklıları yoğun bir görüşme nöbeti olmadan yolları geçemez. Biz de hayrandı E30S, bu muhteşem yarı-klasikleri için karşılıklı saygı her detay üzerinde Dökme bize otomatik bir akrabalık verildi. İki kahve ve Yunan gıda yayılmasını sonra, biz, bizim kendi evleri için mahalle restoran yola, güneş şimdi tam set.
"Bekle! Karayolu nasıl elde edebilirim? "Diye pencere aşağı yarım bağırdı.
"Sizin iX kış lastikleri var mı?" Diye yanıtladı.
"Sadece benim kar makinesi için en iyisi."
"Otoyol geri gösterisi, ama yetişmek için deneyin!" Benim omuz üzerinden attı.
Cue müzik ve loş ışıklar, çok iyi vakit hakkında buzlu BMW ilgili jantlar arkasında sonuç oldu. Benim E36 328iS yüklü taze Blizzaks, kar cezalandırmak için zaman oldu. Motor, ısıtmalı koltuk ısınma ve DTC kapalı sıcak, yüksek kirişler, otoyol bağlantı terk geri yollar için ders.
Ikinci ve üçüncü vitesi aracılığıyla gaz tüyler, ellerimi kuyruk inline tutarak bir çarpıntı vardı. Dördüncü vites çekiş sayesinde bol arkaya ağırlık transferi parçası bulundu ve hız göstergesi iğne çizgi boyunca soldan sağa doğru salladı. Arkamdan viskoz kaplinler kar sürükleyici tüm-tekerlerden-çekiş arka önyargılı, odaklanmış bir canavar izledi. Sessiz gece redline iplik kızgın motorları tarafından uyanmıştı; iki satır içi allak şanlı tiz gökyüzünü doldurdu. Manzara çevremizdeki bulanıklık başladı, dişli ve açtıktan sonra da kuyruk dışarı başladı. Kar Tall horoz kuyrukları her bir kar tanesi, yaşam için korkarak, yüksek uçtu. Counter-direksiyon her apeks geçmiş, bizim farlar arka tekerlekler geri hat kadar yoldan düştü; ayın yıldızı parladı ve sürülmüş kadar kar yığınları boyunca taze yağmış kar yaktı olursa olsun. Sınırsız yakıt ve virajlı yollarda göz önüne alındığında, ben hala neşeli sürüklenen ve bir kış harikalar diyarı kayma orada olurdu. Ters kilit gaz dengeleme açılır tavan açık ile Isıtıcı patlatma, zaman hala duruyordu.
Ne yazık ki, yol bitti ve bizim Bavyera makineleri için yollarını zaman: üzerinde çalma süresi. Benim keşfedilen arkadaşım ve ben bizim sürüş coşkusu içinde bir kıkırdama paylaşmak ve en son veda için bir otoyol üst geçidi üzerine park etti. Biz de bizim araba geri yürürken, onun kırmızı E30 üstgeçit aşağı yuvarlanan başladı! Açık sürücü kapısının sprint ederken bağırdı: "Ben el freni! Düzeltmek gerekir". Ters vardavela Yirmi metre o atladı ve onu yaklaşan boya işi yönetti. Yani yakın-özledim olasılıkla kalbi redlıneddir! Görünüşe göre arabasına aksine, bu adamın kişiliğinin tam değildi. Bir son kıkırdama ve ben, benim kirişler yanıp sönen, benim araba döndü 'güle güle'
Ben bir kez daha zamana kadar şanlı süpürgeler ve 'S' virajlı üzerinden kayan, sürücü eve savored yol nihayet bitti. Yavaş yavaş benim driveway içine çekerek, kontak kapalı sessizlik içinde oturdular.Gökyüzündeki her yıldız önümde parlak başlık yansıyan. Deri direksiyon simidi sürükleyici, yıldızlar hizalanır. Yesteryear iyi yıpranmış BMW, benim hayalim araba oturuyordu. Bu mıcır gibi çok karakter vardı ve dünya ticareti olmazdı. Intoxicatingly mutluluk dolu ve heyecan verici bir sürücü, bir otomotiv deneyimi içine egzotik araba maç kadar uzanacaktır seviyor sonuçlandı. Ben sadece 'an' vardı.
Nedir sizin ? Bir çubuk üzerinde hatmi, alev ve kopamadım özel sürücü paylaşmak için sizde . Hala zayıf diz yapan otomotiv masal hakkında bilgi verin.
Editörler ve katkıda bulunanların kendi daire aynı zamanda bir dönüş istedim. İşte onların hikayeleri ...
Manny Antunes,
Hatta sürücü için yeterli yasal önce otomobil sevgim çimento en büyük deneyimler biri geldi! Ben, bana yeni bir kir bisiklet satın almak için yeterli para kazanmak için yaz için yerel bir gaz istasyonunda gaz pompalama, 13 yaşında idi. Ben orada çalışmaya başlamadan önce uzun bir onarım için getirilen eski bir Volvo 240DL vardı. Sahibi, o kadar orada oturdu yapıldı araba almak için gelmedi. Gri, manuel şanzıman Volvo. Tüm 4 lastikler oturan düz gitmişti ve pil ölmüştü.
Ben 2 gün çalıştırmak için o şey daha iyi parçası geçirdi. Lastiklerin hava ile dolu, pil şarj ve temizlenir.Çalışma saat sonra istasyon arkasındaki ıssız sokaklarda sopa (on my own) sürücü öğrenmek için master planın bir parçası. Istasyonu sahibi ben ne olduğunu bildiği gibi, polis tarafından yakalandı, o da bana anlattı, o bana yardım etmek mümkün olmaz.
Umurumda değildi! Ben yolu üzerinde kurulmuştur. O heyecan, böyle genç bir yaşta sürüş, yakalanma şansı, ya da olup olmadığını bilmiyorum serin büyük çocuklar gibi "stick shift" sürücü öğrenmek için gidiyordu!
Şimdi, ben, babam Fiat X1 / 9 sürdü sonra milyonlarca kez görmüştü. Dişliler ne ve ne debriyaj yapmak için ne daha fazla veya daha az başlatmak için nasıl biliyordu. Gerçeklik, ikinci unutuldu araba başladı ve heyecan devraldı. Adrenalin beni kör oldu! Ben bu yüzden kalp çarpıntısı vardı heyecanlıydı!
Birinci vitese takın, biraz gaz, debriyaj dışarı rulo ve durak! Tamam, bu kadar eğlenceli değildi! Yine bu zaman başarı denedim! Ben ve koşuyordu. Çok hızlı birinci vitese redlining ve değişmeye unutmuştu olarak değil! Tamam, ikinci deneyelim. Evet! Başarı, ben şimdi bir kuyruklu 35 MPH gidiyordu ve ben yakında durdurmak zorunda biliyordu. Tabii ki durdurmak için geldi ve preslenmiş gereken debriyaj unuttum. Durma! Ben saat boyunca bunu yaptı!!
Şimdi 07:00, her sabah işe gitmek için büyük bir amaç duygusu vardı. Özgürlük bu eski bir araba bilet yendi kadar, kutu alacağını 05:00 iple! Bir ay boyunca her gün çalışıyorlardı. Yaz sonuna kadar iyi değilse, lisans en çok çocuklar daha iyi oldu. Ben, hiçbir şey ama hayatımın geri kalanı için bir sopa kayması sürücü isterim biliyordum! Dersleri yaz aşkım sürüş için sadece çimentolu öğrendim, ama bir araba ne temsil benim takdir. Özgürlük ve hareketlilik! En çok 13 yaşındakiler gibi, benim yatak odamda duvarlara sıvalı araba benim için yeni bir anlamı vardı. O yaz asla unutmayacağım!
Hugo Becker,
Tam bir ralli araba Fiat 128 'yump' (yapmak ve süreci ;-) kendimi öldürme değil.
'Gıda Lane ve bir noktada yolun altında bir menfez kısmen koştu ve onun üstünden açtı denilen güney KC bir yol vardı. Tüm pratik amaçlar için bir kombinasyonu hızı yumru / fırlatma rampası oldu. Benim dostum ve ben bir gün 35 mph vurdu ve Fiat (Fiat gerçekten bir şey çekti asla tepenin zaten tepeli daha doğru sonra ön tekerlekler tepeye doğru devam etti), her iki ön tekerlekler yerden çekti .
60 mil (70 mil yaptık vurdu ama 128 BU hızlı ;-) gitmek olmaz, yolda bir dahaki sefere ben gibi ne olacağını merak etti. Ben tam bir saniye için (ya da öyle gözüküyordu) havadaki olmuştur musta.Otomobilin burun ilk (FWD? ;-) Bir yararı indi.
Direksiyon havada bir milimetre iken büküm çünkü Tanrı aptallar ve küçük çocukların (ya da bu nedenle söylenmiştir) korur. Yankılanan bir gürültüyle indi ve zavallı Fiat sonrasında aynı değildi. .
Misha Nikolich
Kısa bir süre sonra benim 135i coupe teslim aldı Ben bir BMW karşılamak ve ruhlu dağ sürücü düzenledi. Ben hatırlıyorum en iyi günlerinden biri olan ve break-in benim yeni oyuncak mükemmel bir şekilde sona erdi. Ne rahat bir yakın arkadaş ve dost Bimmer sürücüleri ile bir araya dönüştü olarak başladı, 40 kişi tüm Güneydoğu üzerinden otomobil tutkunları ile buluşuyor. Biz Charlotte kahve içmek için bir araya geldi bu yüzden planı üzerinde konuşabilirsin. Oradan biz Batı, Kuzey Carolina, dağlara doğru I-40 yukarı ve NC 226A üzerine yolumuza yaptı. Bizim hedef Diamondback Rotası - 12 km 190 eğrisi ağır manzaralı dağ geçidinde ormanlık bir Pisgah Ulusal orman yoluyla keser.
Süpürücüler, çeşitli yükseklik değişiklikleri ile sıkı bir toka ve geçmenin bir varyasyonu ile benim 1er coupe aldı sırıtış kulaktan kulağa oldu. Tüm tüm zaman olduğunu düşünüyorum - Ben bu yolun sonuna kadar istemiyorum. Ben çok eğlenceli ve zekice ele 135i! Sürücüdeki tüm çevremdeki araba bir kaz sürüsü görünce gün daha fazla heyecan kattı. Ilk yolculuğu sonrasında yeni Baddest roller coaster gibi çalıştırdıktan sonra hepimiz gülümsüyor olacaktır karşılamak için kenara çekip bir kez biliyordu. Sürücü sonucuna olarak hepimiz bazı fotoğraf opps için toplandı. Ve neden değil tüm ABD'de en güzel manzara ile çevrilidir. Ve belki de en iyi sürüş yolların. Neyse ki bizim çalıştırmak sırasında çok fazla trafik karşılaşırsanız etmedi ve hepimiz yasalara uymaya ve diğer sürücüler ve bisikletçileri saygı emin oldum.
Bu nedenle sürücü ev virajlı yollarda bu araba ne kadar eğlenceli olabilir hepimizin bildiği gibi oldukça kasvetli ve bazı yarış pisti ve Autocross kursları. Hepimiz yıl sonra başka bir sürücüye dokunun olacağını kabul etti. Meraklıları ve arkadaşları ile sürüş için tutkumu paylaşan bir patlama vardı!
Aşağıdaki yorum bölümüne hikayelerinizi bırakın sizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder